2011. február 3., csütörtök

Hitviták tüzében 9.

Eldurvult a vita köztem és a Jehova tanúja között. Azt írtam neki, hogy ha Jézus megváltotta az emberiséget az eredendő bűntől, az állítólagos kereszthalála után, a benne hívők és a tanait cselekvők a Paradicsomba jutnak. Erre megkérdeztem, hogy akkor a Jézus előtt élt hívő zsidók a Pokolra jutnak-e, hiszen nem gyakorolhatták Jézus tanait. Ez igazságtalanság lenne, s így a muszlimé az igazi hit. Még megadtam neki Kiss Zsuzsanna (Halima) Korán-fordításának hírét is.

A jehovás köpni-nyelni nem tudott. S magánéleti problémákat kezdett el boncolgatni: megkértem, hogy békítsen ki egy volt barátnőmmel, aki nagy csapodár volt. S most pálfordulással bibliás lett, s gyereket akar. Az én tanácsomra. Miután megtudta, hogy nekem csak lombikbébim lehetne, ami milliós tétel. Mire akarná nevelni? Kurvaságra?

A jehovás védelmére kelt ennek a hölgyeménynek, aki nem akart megbocsátani nekem, mert kirúgtam, erkölcstelen életmódja miatt, melybe bele akart sodorni.

Írtam a jehovásnak, hogy a Biblia szerint meg kell bocsátani. És dolgozni kell, mert akinek a Szentlélek azt a tulajdonságot adta, szerinte, annak tanítani kell, s ő az anyja nyakán élősködik. Farizeusok! Allahu Akbar!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése