2014. augusztus 28., csütörtök

Virágot a virágnak, Rubik- kockát egy okos török kisfiúnak!


Úgy bolyongtam Pécsett a Jakováli- Hasszán dzsámi tükörlabirintusában, a férjem által Allahért vezetett török csoporrttal, mint ujjaim a Rubik- kocka négyzetekből kialakított kocka térszerkezetében hajdanán, mikor édesanyám száz forintot ajánlott fel , ha kirakom a Rubik- kocka egy oldalát. És kiraktam!  Nagy nehezen, de kiraktam!  ( Ugyanilyen térszerkezetű , csak háromszögekből:Test- Lélek- Szellem- kialakított gömb a szúfi iszlám tarika, rend jelképe).
S beugrott, hogy mit vegyek egy okos, csendes, jószívű török kisfiúnak , Selimnek, a csoportból. Hát Rubik- kockát!
S az édesanyja Selimnek adott nekem egy ajándékot: egy  Swarowsky- kristálykarkötőt!   Mindig vágytam rá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése