2010. augusztus 21., szombat

A Velencei-tavon voltunk!!!




Már megint tó :-)! Szeretem az állóvizet. A házasságban is. Amikor a kedves férjemmel annyira összeszoktunk, hogy ha elfogyott az ásványvíz az Ezüst Kolloid gyógyszerem mellől (fekély ellen van a szer, mert nekem sajnos az van), akkor magától észrevette, és szó nélkül vett!!! Egyébként a 9 órás busszal indultunk Velencére, s visszafele 1 óra után pár peccel (a magyar közlekedés pontatlansága, mert 1-kor kellett volna) indultunk. Ott ezer tempót úsztam, a férjem is bent volt a vízben, mely tiszta, de egy kicsit hideg volt. S ami a legcsodálatosabb: voltunk a temetőben, Molla Szádik üzbég muszlim író- költő sírját meglátogatni (erős szunna a muzulmán testvéreink sírjának megtekintése), s láttuk Vörösmarty- lakóházát is, mely könyvtárként funkcionál. Visszafele jövet a buszon egy középiskolai csoport szalámis szendvicset evett, naná, hogy megkívántam, s mivel a fekély miatt ma nem tudtam a ramadánt tartani, hazaérve spuri a Spárba zöldpaprikáért és zsömléért (vaj és török fölvágott volt otthon), s benyomtam 2 szendvicset, s a kedvencemet, egy Kinder Tejszeletet. Kell ennél jobb nap?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése