2010. augusztus 2., hétfő

Muszlimnál voltam vendégségben




Tegnap, augusztus 1-jén vendégségben voltunk, én és a férjem, Hatvani Csabánál, "szakács" Csabánál. Nagykovácsiban A Farkas utca 28-ban áll a kis (szoba-konyha) ház. Én is hasznossá tettem magam: gereblyéztem, locsoltam slaggal, és mosogattam, a két fiú pedig fát vágott, de a kínai motoros fűrész tönkrement. A fiúk megszerelték több ízben, de végül csődöt mondott a masinéria. Aztán a vendéglátó gulyáslevest főzött, de én csak a húsból ettem fél háromkor, mert három után a fekélyem miatt nem ehetek.

Aztán kirándulni mentünk az erdőbe: a barlangot, s a kommunista emlékművet láttuk. Hazafelé jövet bementünk egy muszlim étteremben, ahol Gyuri és Csaba ettek. A szakácsunk nem jött be, de mi igen, imádkozni délutáni imát a Bartók Béla úti mecsetbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése