2011. május 21., szombat

Hitviták tüzében10

A minap újabb konfrontációra került sor a Jehova Tanújával. Először azt kérdeztem tőle, hogy Jézus mondja:" mielőtt Ábrahám volt én vagyok. " s az " én vagyok szófordulatot Isten mondja magáról a zsidók és a keresztények szerint. Erre a jehovás azt válaszolta, hogy ez félrefordítás. Erre én írtam neki, hogy a francia Új Testamentumban( Nouveau Testament), az van, hogy:"...je suis", azaz én vagyok. Erre a jehovás visszakozni kezdett, hogy hát tényleg a Károli Bibliában az van, hoy én vagyok, bezzeg a jehovás bibliában, a Yahopistában az vagyon írva, hogy:" én voltam" Erre énazt írtam, hogy az Ószövetségben az áll, hogy:" mindnyájan Istenek vagytok". Következésképp Jézus is Isten lenne, de ez vérlázító társítás. A jehovás azt írta vissza, hogy János egyedüli Istennek, Ézsaiás Erős istennek nevezi Jézust, aki majd bíró lesz, így megérdemli az isten nevet, S amikor Tamás így kiáltott fel Jézushoz:" Én uram, én istenem", azt csak elragadtatásában tette, nem gondolta komolyan.Én válaszra sem méltattam, de magamban leszögeztem, hogy Ádám botlása után az emberekből az Ószövetségben Isten elvette a Szent Szellemet, vagy Szent Lelket, tehát nem lehettek istenek,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése