2010. július 12., hétfő

Törökorszagı utazasom 3.

Haromnapos kirandulast tettünk. Az elso nap kınyıtottak mıattunk İzmitben a Thököly Muzeumot, mely ıngyenes volt, mert magyarok vagyunk. Azutan elmentünk İznikbe (Nicaea), ahol lattam az egykori bazilikat is, ahol a hires zsinat volt. A belepö het lıra lett volna, de lealkedtuk haromra.

Masodik nap Burszaban es Cumalıkızıkben jartunk. Az utobbi egy regı, oszman stilusu falvacska vagy resz, ahol megkostoltam a mantıt, ami egy joghurtos ravioli. Ment is töle a hasam. Elözö nap lahmacunt, egyfajta daralthusos palacsinta-pizza kevereket ettem. Csak egyet birtam befalni a harombol, amit rendeltem.

De a csucs Troja volt, ahol lattuk a falovat, az okori görög romokat is. S a ferjem megvette nekem a vilag legszebb kendöjet (fekete-tarka). Jo draga is volt, de lealkudtuk tizenegy lirara. Elözö este is elit eletben volt reszem egy haromcsillagos, legkondicionalt, szuper szallodaban aludtunk. Csak hat az ut visszafele Çanakkalebol vagy hatoras volt.

Meg var ram ket kellemetlen dolog: a csomagolas es holnap a repüles haza. Föleg a felszallastol felek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése