2010. július 29., csütörtök

Korán-olvasó fesztiválon voltam


Tegnap, július 8-án, a XI. kerület Zsombolyai utca 6 szám alatt a T.I.T-Stúdióban az első magyar Korán- olvasó fesztiválon voltam. Este fél hétkor kezdődött( k.b.), s nyolcig tartott. A fesztiválon fellépett többek között a bursai nagymecset(láttam!!!) egykori müezinje, aztán a világbajnokság 2. helyezettje, egy szúfi énekegyüttes, s egy író- újságíró is. Ez utóbbi a férjemmel, s Dobrovcsi Katalinnal lányostul tv-s interjút készített az előadás után, ahol találkoztam Dr. Korpai Anitával, s férjével is, s Hatvani Csabával is, aki meghívta a férjem vasárnapra a hétvégi házukhoz fát vágni, s túrázni. De láttam még Abdul- Basirt, Muszát, s Petrás Edét is.
A fellépők egyébként albánok, s törökök voltak.
Nagyon tetszett az énekkar előadása. Az egyik, általuk előadott dalt Törökországban a lányiskolával megtanultam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése