2010. július 5., hétfő

Törökorszagi utazasom 2.

Ma a hıres üsküdari török bazarban voltunk, ahol a ferjem vett nekem egy kb. terdıg erö farmerkabatot es egy elegans fekete szoknyat. Szegeny ferjem tegnap leegett Şileben a napon, ugyanis uszni voltunk. Hazafele jövet hatalmas dugoba keveredtünk a busszal. S utana meg hivatalosak voltunk a ferjem patronaltja, egy török egyetemista apukaja altal finanszirozott vacsorara. Sajnos en a fekelyem mıatt nem ehettem. Csak kavet es kolat ittam.

Amugy a Fekete-tenger sos. Sokan voltak benne. S ıgy kevesett tudtam uszni. Nem en voltam az egyetlen, akı iszlam fürdöruhaban, un. burkiniben fürdött.

Eddig a török konyhat is vegigkostoltam, bar mar nagy reszet ismertem: sült csirke, çiğ köfte (nyers fasirt), halaskenyer stb. A repülön pedıg gombas ravıolıt adtak. Meg a pacallevesböl szeretnek enni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése