2020. június 9., kedd

Barátok, hol vagyok? (Bloggerképző 11. napi kihívás)

A coronavírus alatt változott a baráti társaságom.
Igen, két nem muszlim barátnőmtől is meg kellett válnom, A Koránban benne van, hogy muszlim nőknek csak muszlim barátaik lehetnek, különösen ami a legjobb barátnőket illeti.
Az egyik nem muszlim  exbarátnőm azt hitte, meg akartam sérteni, holott ez nem állt szándékomban, s Allahnál a szándék számít.
Az egyik muzulmán barátnőmnek, Évinek segítettem: szóltam neki, hogy  egy török segélyszervezet a hívőknek élelmiszert oszt. Másfelől neki adtam a fekete alkalmi nadrágomat, amit kihíztam. Sajnos szüksége van rá, mert a férjét gyászolandó egy évégig feketében jár. S aki egy porszemnyi jót cselekszik, visszakapja azt: kaptam Évától egy szép blúzt. S évekkel ezelőtt nekiadtam Lévai Katalin: Anna Karenyina lánya c. könyvét, s most a barátnőm Vaszary Gábor: Ő című regényét rendelte meg nekem, s el is olvastam. 
A másik muszlim barátnőmnek majd szólok, ha a telefonom halaódik. Ő megcsináltatja, s megveszi. S a fiai is jönnek, mint minden nyáron. Insha Allah... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése