2020. június 4., csütörtök

Otthonka divat (Bloggerképző, 12. napi kihívás)

Vége az alvó cuccban való otthonlétnek! Felöltözöm normálisan ezentúl!
Attól, hogy muszlim vagyok, én is ugyanúgy elhagytam magam a coronavírus idején, mint mások, nem muzulmánok... Az alvó pólómban voltam otthon napközben (+ bugyiban), mígnem egy szép napon a szomszédasszonyok be- benézegettek  a függöny résén, s elegem lett. (Már csak a megnyirbált tekintélyem visszaszerzése miatt is)
Hej, nem hiába mondja Allah, hogy a nők szépen legyenek felöltözve otthon, hogy a férjüknek tessenek!
Otthoni ruháim ezentúl:
1. Általában: Ruha ( nem nadrág, mert Allah megátkozta azokat a nőket, akik úgy néznek ki, mint a férfiak. De semmi kendő!
2 Azokon a napokon: Ruha + smink (azért smink, mert akkor nem kell lemosni sem a festéket, sem a körömlakkot az imához, mert akkor nem kell imádkozni)
3. Főzéshez: Ruha + otthonka- anyósomnál talátam, bár nem olyan klasszikus, az mamának volt, de a halálakor kidobták azokat az "SZTK". ruhadarabokat az unokahúgomék - vagy farmerkötény, amit az unokatestvéremmel varratok használt farmerből
4. Imádkozához: abaya, bokáigérő ruha + kendő. 
Tehát holnaptól! (insha Allah).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése