2020. június 9., kedd

Korona-kapcsolat (Bloggerképző, 13. napi kihívás)

Alhamdullillah, a férjem szerint is jó volt a kapcsolatunk a coronavírus alatt.
Ez elsősorban a Korán és a szunna ösztönszerű követésének köszönhető. A Próféta (Mohammed, béke legyen vele) is besegített  a feleségeinek a háztartásba, pl. maga mosta a saját ingét). 
A férjem is besegített a házimunkába. Így például mikor a tavaszi nagytakarítást végeztem, ő pókhálózott le. S finomakat főzött (
pl. gránátalmás csirkét).
De a kapcsolatunk minősége is javult, többek között dr. Mészáros Ádám párterapeuta ingyenesen letölthető írása miatt. Már nem volt elfejlődés nálunk: a párom megmutatta nekem a földrajz tantárgyból készült PPT-it (Argentínáról én is készítettem egyet), s mivel francia szakos tanárnő vagyok, ezért meghallgattam az online franciaóráit is.
Viszont a közös élmények közelebb hoztak minket egymáshoz (társasjátékoztunk, kerti partyztunk, tollasoztunk, túráztunk is együtt). 
Eleinte zavaró volt, hogy látta, amint tornázom s szépítkezem, de a járvány múlásával ő elment geolokációs játékozni, s ezeket a tevékenységeimet akkor végeztem.
Alkalmazkodás, alkalmazkodás kell, s tolerancia. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése